czwartek, 16 stycznia 2014

Alterra.

Jakiś czas temu wszędzie zrobiło się głośno o kosmetykach firmy Alterra. Jakoś nie byłam specjalnie przekonana do tej firmy, ale ostatnio, będąc w Rossmannie stwierdziłam, że zaryzykuję i wypróbuję. Alterra była akurat na promocji, więc do koszyka wpadł szampon oraz peeling do ciała.

Szampon kosztował 5,99 pln, peeling 7,49 pln. Cena przystępna bardzo :)


Pierwsze wrażenie: kosmetyki pachną obłędnie!
Szamponu używam kilka dni i póki co się sprawdza. Włosy rzeczywiście wyglądają lepiej i co najważniejsze, nie mam po nim łupieżu (a niestety po wielu szamponach mam).
Peeling jak to peeling, ładnie ściera naskórek, skóra jest gładka, ale zapaaaach... Tak, zapach ma idealny.
Jedyny mały minus dałabym za konsystencję, jak dla mnie trochę za rzadka.





Chyba przekonałam się do Alterry dzięki tym dwóm produktom. Będę polować jeszcze na pewno na inne. Widziałam odżywki do włosów, olejki do ciała, wszelkie kremy (do twarzy, rąk etc.), pomadki do ust. Tylko może poczekam na wypłatę bo czuję, że trochę pieniędzy na to stracę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz