sobota, 18 stycznia 2014

empikowo

W grudniu otrzymałam do wykorzystania bon o wartości 50 zł do empiku/smyka. Jakoś nie bardzo miałam czas aby to w końcu ogarnąć, ale jako, że ostatnio pojawiło się trochę przecen na stronie empiku to zrobiłam zakupy. Nie książkowe, nie. Uważam, że empik ma dosyć drogie książki i wolę je kupować np. w matrasie. Wybrałam więc zakładkę Gadżety i powybierałam rzeczy, które przydadzą mi się na mój urlop w maju.

Podaję link na wszelki wypadek. Każdy coś fajnego dla siebie znajdzie. KLIK!

Tadam!

1. Kłódka na szyfr. 
Seria: Modowa wyprawa NY.
Cena: 4,95zł (przeceniona z 9,90zł)

Kłódka działa! Nie byłam nigdy przekonana do kłódek na szyfr, zawsze miałam na kluczyk, no ale potem jest zastanawianie się czy wzięłam kluczyk/czy go nie zgubiłam, bla bla bla. Jest dosyć ciężka i duża, ale wygląda solidnie.




2. Zestaw pojemników podróżnych.
Seria: Modowa wyprawa NY.
Cena: 7,45zł (przeceniona z 14,90zł)

Baaaaardzo przydatne! Są dwa małe pojemniczki (jak dla mnie na krem), dwa zwykłe duże (na tonik, balsam etc.), jeden z tzw. psikaczem (przyda się na coś przeciwsłonecznego) i jeden z dyfuzorem np. do mydła, balsamu etc.) I w ten sposób ograniczamy miejsce w walizce i zmniejszamy wagę bagażu (co przy lotach samolotem jest istotne).




3. Torba na bieliznę.
Seria: Modowa wyprawa NY.
Cena: 10,95zł (przeceniona z 21,90zł)

W końcu zapanuję nad rozwalonymi ubraniami w mojej torbie!



4. Etui na okulary.
Seria: Modowa wyprawa NY.
Cena: 11,95zł (przeceniona z 23,90zł)

Bardzo lubię wygląd i zapięcie. Na przeciwsłoneczne idealne!



5. Kosmtyczka.
Seria: Pop Art.
Cena: 17,95zł (przeceniona z 35,90zł)

Strasznie mi się spodobał design. Nie jest jakaś bardzo duża, nie ma dodatkowych kieszonek w środku ale zwyczajnie mi się podoba, a kosmetyczek nigdy za dużo.



Jeśli ktoś nigdy nie robił zakupów w internetowym sklepie empik to polecam. Dostawa do wybranego salonu jest darmowa :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz