wtorek, 7 stycznia 2014

konkursowo!

W grudniowym konkursie Shinybox udało mi się wygrać nagrodę (pomimo tego, że totalnie nie mam szczęścia w konkursach), którą był zestaw "Powiew Orientu" od firmy Organique, krem Niszcz Pryszcz od firmy DLA Kosmetyki oraz serum Synchrovit C od firmy Synchroline.
Jestem bardzo zadowolona z nagrody!






1. Krem na dzień "Niszcz Pryszcz", DLA Kosmetyki.
Opakowanie 30g.
Informacja z opakowania: "Delikatny, dobrze wchłaniający się krem polecany jest do codziennej pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i z problemami trądzikowymi."
Dalej są informacje o działaniu, m.in. wysusza wypryski, odblokowuje pory, matuje skórę, nawilża, łagodzi, chroni przed UV.
Nie ma sztucznych barwników, także duży plus.
Wszelkie kremy chętnie testuję bo jestem nadal na etapie poszukiwania tego jedynego. Posiadam cerę mieszaną i wrażliwą, zobaczymy jak się sprawdzi.
Jak przetestuję to napiszę recenzję. Mam nadzieję, że 30g wystarczy aby się przekonać o jego działaniu.



2. Serum Synchrovit C, Synchroline.
Opakowanie 5ml.
Na opakowaniu nie ma zbyt wielu informacji, aczkolwiek poszukałam trochę w internecie. Próbkę 5ml muszę wykorzystać w ciągu 10 dni. Stosowanie w przypadku kobiet przed 50 r.ż. codziennie wieczorem, po 50 r.ż. dwa razy dziennie.
Szczerze powiem, że jestem bardzo ciekawa działania. Z Synchroline jeszcze nie korzystałam. Swoją drogą dosyć się cenią, próbka którą otrzymałam kosztuje ponad 30 PLN.





3. Mydło oliwne z Aleppo, Organique.
Opakowanie 220g.
Mydeł w kostkach nie lubię. Mimo tego bardzo lubię Organique, więc na pewno będę korzystać z mydełka. Zawiera 12-15% oleju laurowego.







4. Glinka ghassoul, płatki, Organique.
Opakowanie 100g.
Chyba na to czekałam najbardziej. Uwielbiam glinki! Pierwszy raz posiadam glinkę ghassoul, zobaczymy czy różni się jakoś horrendalnie od swoich sióstr. Dodatkowo, co mi się podoba, glinka jest w płatkach, do zrobienia samemu. Normalnie domowe SPA :D




5. Olej arganowy, Organique.
Opakowanie 50 ml.
Można stosować na skórę, włosy i/lub paznokcie. Raczej będę stosować na wszystko, chociaż głównie skupię się na włosach (można stosować jako serum na zniszczone końcówki).





Jestem bardzo szczęśliwa, że stałam się właścicielką powyższego zestawu. Na pewno wszystko zużyję (pomimo mojego ogromu kosmetyków) i każdy produkt mi się przyda. Dzięki Shiny!

2 komentarze:

  1. całkiem fajny box :) miałam krem Niszcz pryszcz i był świetny! z chęcią bym do niego wróciła jak zejdę trochę z zapasów ;) jestem ciekawa Twojej o nim opinii

    OdpowiedzUsuń