środa, 22 stycznia 2014

PAESE: 'Linea' Automatyczny Eyeliner - recenzja

W styczniowym Shinybox każda klientka znalazła eyeliner firmy Paese - nowość na polskim rynku. Jako, że uwielbiam wszelkie kredki i eyelinery bardzo się ucieszyłam z nowości. A teraz przyszła kolej na recenzję tego cudeńka.

Najpierw kilka słów o kosmetyku.
Metaliczna kredka do oczu o miękkiej, kremowej konsystencji. Przedłużona trwałość kredki pozwala na utrzymanie idealnego makijażu oka do 12h. Silikonowa baza sprawia, że produkt jest miękki i łatwy w aplikacji. Kredka dostępna jest w 5 kolorach o intensywnym metalicznym blasku: Black Glam, Brown Glam, Olive Glam, Blue Glam i Plum Glam. Kredka nie zawiera konserwantów.

Otrzymałam kolor czarny, który do wszystkiego się nada.
Muszę przyznać, że kredka jest niesamowita!

Chyba nigdy nie miałam tak długo utrzymującej się na oku kredki. Większość po całym dniu by się rozmazała i nie byłoby nawet znaku, że byłam pomalowana.
Kredka Paese trzyma się na oku przez cały dzień (ba, nawet całą noc). Jest świetna i serdecznie ją polecam.


Dodatkowo, jest dziecinnie prosta w użyciu i narysowanie perfekcyjnej kreski nie stanowi problemu :)

Dla mnie 10/10.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz