piątek, 7 marca 2014

30 pln na zakupy w sklepie Tołpa!

Nie wiem czy wcześniej takiej możliwości nie było czy zwyczajnie ją przeoczyłam, ale natknęłam się dzisiaj na kupon rabatowy w wysokości 30,00 PLN na zakupy w sklepie internetowym Tołpa.

W zasadzie to dostałam maila z Empiku, że mają przeceny na kosmetyki Tołpa -20% (skąd w Empiku kosmetyki?) i chciałam porównać ceny po przecenie z tymi na stronie.

Weszłam więc na stronę tolpa.pl i moim oczom ukazała się informacja, że jeśli chciałabym otrzymywać spam (tzw. informacje handlowe/newsletter) to dadzą mi do wykorzystania 30 pln.
Pomyślałam, czemu nie?

Próbowałam już niektóre ich kosmetyki i byłam zadowolona (niedługo zamieszczę recenzję odnośnie koncentratu antycellulitowego, który przerósł moje oczekiwania!)

Co do rabatu:
rzeczywiście odliczają 30 pln przy zakupach za min 80 pln
jeśli chcielibyśmy dodatkowo otrzymać przesyłkę gratis to musimy wydać min. 80 pln (czyli łączny koszt zakupów - 110 pln)
ja wydałam równe 100 pln, kupiłam 5 produktów plus wrzuciłam sobie 5 próbek do koszyka, które kosztują bodajże 5 groszy :)

Teraz pozostaje czekanie na przesyłkę :)


2 komentarze:

  1. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat produktów z Tołpy i muszę się w końcu na coś skusić :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogować
    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń