niedziela, 9 marca 2014

Mięta z Avonu.

Krótka notka odnośnie lakieru do paznokci firmy Avon.

Jest to lakier nr 293 z serii nailwear pro +, kosztuje bodajże ok. 25 pln (w aktualnej gazetce Avon jest na promocji za 10,99 pln).

Polecam spojrzeć na kolory bo mają bardzo oryginalne!

Niestety, jedna warstwa lakieru to za mało, trzeba przynajmniej dwóch. Ale plus za to, że lakier trzyma się ok. 4 dni.

Na zdjęciach poniżej dwie warstwy lakieru + matowy top (firma Alle Paznokcie, której przy okazji, nie polecam - no, może oprócz tego topu)








10 komentarzy:

  1. Piękny kolorek, super wygląda na paznokciach ,chociaż cena trochę duża, no ale to Avon;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, cenią się za niego, ale jak jest w promocji to można kupować :D

      Usuń
  2. W Avonie mają napawde piękne kolory i co najwazniejsze trwałe. Osobiście miałam dwa i jestem bardzo zadowolona

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogować
    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek :D Taki delikatny ale wyraźny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, nawet nie wiedziałam, ze taki jest mimo, że jestem konsultantką;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem do końca pewna czy aktualnie jest, kupowałam go kilka miesięcy temu. ale widziałam w najnowszym katalogu, że jest przecena na te lakiery :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie jakość lakierów Avon jest bardzo słaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te tańsze lakiery - owszem, jakość jest słaba. ale ta seria, jak pisałam, trzyma się ok. 4 dni, więc nie jest źle ;)

      Usuń