wtorek, 25 marca 2014

Models Own, Speckled Egg, DUCK - recenzja

Okej, przyszła pora na recenzję nowości w mojej magicznej krainie kosmetyków.
O Models Own wcześniej jakoś szczególnie nie słyszałam. Podczas zakupów na Minti Shop stwierdziłam, że jednak się może skuszę na któryś z lakierów, bo nowa linia Speckled Egg Collection mnie zauroczyła.

Tak przedstawia się na paznokciach kolor DUCK.




Na zdjęciach widać paznokcie pokryte podwójną warstwą lakieru.
Dzisiaj mija 4 dzień od momentu pomalowania, a ja zauważyłam dopiero pierwszy mały odprysk na jednym z paznokci.
Także jak dla mnie jakość jest świetna! Dawno nie miałam tak trwałego lakieru.

Cena za lakier to 24,90 PLN.

Na stronie producenta: http://www.modelsownit.com trwa aktualnie promocja 6 dowolnych lakierów za 20 £. Wysyłają też do Polski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz