wtorek, 18 marca 2014

Shinybox marzec '14

Nadszedł ten dzień w którym przyjechało kolejne pudełeczko od Shiny.
Czekam z niecierpliwością na pudełko, które przebije styczniowe :)

Oto zawartość:







1. DELAWELL, Zmysłowy Scrub Solny do dłoni, stóp i ciała.
Cena: 39 pln / 260 ml.

W pudełku produkt o pojemności 100 ml.
Przymierzałam się ostatnio żeby zakupić jakiś scrub do dłoni, Shiny czyta w moich myślach. Scrub bardzo ładnie pachnie!


2. BIODERMA, Sebium Pore Refiner Krem.
Cena: 60 pln / 30 ml.

W pudełku produkt o pojemności 15 ml.
Nie wiem czy 15 ml kremu wystarczy aby coś konkretnego o nim powiedzieć.


3. ORGANIQUE, Biała glinka.
Cena: 30 pln / 200 ml.

W pudełki produkt o pojemności 100 ml.
Na to czekałam! Kocham Organique, a glinki to już w ogóle rządzą moim światem. Będzie recenzja!


4. BALNEOKOSMETYKI, Żel do twarzy.
Cena: 28 pln / 200 ml.

W pudełku produkt pełnowymiarowy.
Do skóry mieszanej i tłustej. Zobaczymy jak się sprawdzi z moją mieszaną, wrażliwą cerą.


5. ORIGINAL SOURCE, Żel pod prysznic.
Cena: 9 pln / 250 ml.

W pudełku produkt pełnowymiarowy.
Wczoraj kupiłam żel z OS w Rossmannie, całe szczęście, że inny zapach :)
Shiny oferuję zapach ananasa, co tu dużo mówić, świetnie pachnie.

+ CLOCHEE, lekki balsam nawilżający - próbka 5 ml.

Z ulotek :
- karta do BALNEOKOSMETYKI, 30 zł rabatu przy zakupach za min. 100 zł
- bardzo fajna kartka od Clochee (która spokojnie zmieści się do portfela) z informacją jakich substancji należy unikać w kosmetykach. Dobre jak idziemy do drogerii na zakupy :)




Kto jeszcze zamawiał? Co się Wam najbardziej podoba? :)

1 komentarz:

  1. Ja zakończyłam na styczniowym, ale rzeczywiście to marcowe całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń