piątek, 18 kwietnia 2014

Born Pretty Store!

Hej, hej!

Długo szukałam ciekawego zagranicznego sklepu internetowego z wszelką biżuterią, makeup'em, ubraniami i dodatkami. Oczywiście takich sklepów jest sporo, więc było w czym wybierać. Wiele sklepów odwiedziłam, niektóre były lepsze, niektóre gorsze. Szukałam czegoś co będzie miało w sobie wszystko czego szukam i dodatkowo będzie miało tanią przesyłkę do Polski.
Oczywiście dużo rzeczy można kupić na Allegro, aczkolwiek trzeba pamiętać, że ktoś na tym też chce zrobić interes. Plus koszty przesyłki czasami też zwalają z nóg.

Ostatnio, całkiem przypadkiem, trafiłam na stronę www.bornprettystore.com.
Stwierdziłam, że przejrzę co mają w ofercie i... pochłonęło mnie całkowicie! Stwierdziłam, że robię zamówienie.
Płatność jest bardzo wygodna, do wyboru m.in. Paypal, ale można też debetówką, kartą kredytową czy zwykłym przelewem. Cudo.
Wysyłka do wszystkich krajów jest darmowa. (chodzi o paczki nierejestrowane - przetestuję). A jeśli chcemy rejestrowaną to koszt rzędu 3$ (czyli też bardzo mało).
Oczywiście paczka zapewne będzie szła 2-3 tygodnie, ale co tam.

Dodatkowo, jak widać poniżej, po wpisaniu kodu mamy 10% zniżki na wszystkie produkty.

Polecam zajrzeć do sklepu! Mają świetne rzeczy do paznokci, biżuteria jest CUDOWNA, ciekawe typowo chińskie (czyt. dziwaczne) produkty do układania włosów, ubrania, torebki, no wszystko.


http://www.bornprettystore.com/jewelry-accessories-c-207.html


A może ktoś ich już zna i coś zamawiał? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz