środa, 9 kwietnia 2014

Perfecta Slim Fit, serum do biustu - recenzja

Hej, hej!

Jakiś czas temu zakupiłam (całkiem przypadkiem) serum do biustu z Perfecty. W Rossmannie chyba była na nie promocja, więc wrzuciłam do koszyka. Nie dziwię się, że zrobili promocję, widocznie nikt nie chciał tego badziewia kupować. Ale o tym za chwilę.

Owe serum wygląda tak:









Z informacji od producenta możemy dowiedzieć się o cudownych działaniach serum.
- wypełnia biust
- ujędrnia i zapobiega wiotczeniu skóry
- modeluje linię biusty
- unosi i podtrzymuje piersi
I tak dalej, i tak dalej. Ja rozumiem, że żaden kosmetyk (a przynajmniej na takowy jeszcze nie trafiłam) nie spełni wszystkich powyższych ról, ale żeby nawet nie nawilżyć skóry?

Z plusów:
+ szybko się wchłania
+ wydajne
+ przyjemny zapach
+ konsystencja
+ cena

Z minusów:
- nie ma efektów
- skład, który niestety nie powala, dużo konserwantów

Jak dla mnie powyższe serum to bubel. Może komuś się spodoba, aczkolwiek ja następnego opakowania nie kupię.

4 komentarze: