czwartek, 22 maja 2014

Paczuszka od Born Pretty Store :)

Hej, hej!

Jak już wcześniej pisałam, złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Born Pretty Store.
O samym sklepie pisałam TUTAJ :)

Głównie zaciekawiła mnie zakładka Jewelry&Accessary, w której znajdziecie mnóstwo cudownych rzeczy!

Sama przesyłka była darmowa, doszła do mnie po ok. 2,5 tygodnia. Biorąc pod uwagę fakt, że szła z Singapuru, to całkiem niezły wynik. 

W przesyłce znajdowały się:


1. Dziwaczne chińskie urządzenie do włosów, dzięki któremu możemy zrobić coś a'la dobierany warkocz. Jakiś czas temu na Youtube widziałam jak ktoś tego cuda używa i bardzo mi się spodobało! 
Najprawdopodobniej zrobię jakiś tutorial jak się tego używa bo teoretycznie wygląda zwyczajnie ale cały system robienia warkocza może trochę przytłaczać. Jak dla mnie jest to bardzo fajny gadżet! :)



http://www.bornprettystore.com/magic-wonder-twist-styling-hair-braider-braid-tool-holder-clip-french-grace-p-5416.html
 (po kliknięciu na zdjęcie nastąpi przekierowanie na stronę sklepu, gdzie można zobaczyć inne zdjęcia produktu oraz jego cenę)


2. Pięciopak pierścionków w stylu retro. Uwielbiam pierścionki, co tu dużo mówić. Tych nie nakładam do "końca palców" tylko noszę je tak jak na poniższym zdjęciu. Pierścionki są regulowane, więc będą pasowały na każde palce. Obecnie posiadam tylko dwa, ponieważ paczkę rozpakowałam w pracy i moje znajome od razu się w tych pierścionkach zakochały :)


http://www.bornprettystore.com/5pcsset-retro-style-ring-rhinestone-flower-bowknot-eagle-wing-design-ring-p-8773.html


3. Przepiękna bransoletka z motywem kotwicy, steru marynarskiego i znaku nieskończoności. Bardzo ładnie prezentuje się na ręce, ma wygodne regulowane zapięcie, daje wrażenie kilku oddzielnych bransoletek. Bardzo ładnie zgrane kolory i wzory. Zakochałam się w niej :)


http://www.bornprettystore.com/romance-password-multilayer-bracelets-anchor-ship-thallium-infinite-love-multielement-p-7447.html


Jak ktoś jeszcze nie zna Born Pretty Store to powinien poznać :)

Wpisując podczas zamówienia kod: MXXT10 dostajecie 10% zniżki na wszystkie produkty.

http://www.bornprettystore.com/jewelry-accessories-c-207.html


 

2 komentarze:

  1. Fajne te pierścionki. Coś dla mnie bo ja mam bardzo mały rozmiar:D

    OdpowiedzUsuń