wtorek, 20 maja 2014

trochę nowości z wakacji! :)

Hej, hej!

Dawno nie pisałam, wiem, ale to ze względu na 11-dniowy urlop, który spędziłam na Krecie. Oczywiście pojechałam z prawie pustą walizką, a wróciłam z nadbagażem. Oprócz typowych pamiątek, kupiłam też kilka kosmetyków, trochę biżuterii, sporo greckiego żarełka i bóg wie co jeszcze. W każdym razie chciałam się z Wami podzielić moimi nowościami, a też w ramach przeprosin, że mnie tyle nie było postanowiłam zrobić ROZDANIE :)
Więcej o rozdaniu w dniu jutrzejszym.

1. Bath and Body Works, żele antybakteryjne.
Będąc w Warszawie nie mogłam nie zajść do Bath and Body Works. Kupiłam 3 żele, przez co skorzystałam z promocji i otrzymałam za darmo pokrowiec. Nic specjalnego ale zawsze jakiś dodatek :)




2. Simple, chusteczki do demakijażu.
Najlepsze chusteczki jakie kiedykolwiek miałam. Niestety nie ma ich w Polsce (siostra przywiozła z Irlandii) nad czym strasznie ubolewam :( Jak będziecie na Wyspach to polecam zajść do Boots'a chociażby i zakupić.




3. Mythos, pomadka ochronna o zapachu kokosa.
 



4. MIENPI Cosmetics, żel do mycia twarzy z zieloną herbatą i oliwą z oliwek.





5. MIENPI Cosmetics, body scrub, milk&honey.




6. HerbOlive, masło do ciała, oliwa z oliwek i kokos.




7. Mydła oliwne.
Pachną cudnie! I jest ich wszędzie pełno, praktycznie w każdym sklepie i na każdym straganie. Kupiłam wersję z ogórkiem, z nektarynką oraz z drzewem sandałowym i ekstraktem z granatu. Mam też wersję standardową zamykaną w ładnym metalowym pudełeczku z greckim wzorem. 
P.S. Jedno mydełko znajdzie się w najbliższym rozdaniu :)





8. Przed samym wyjazdem doszła też do mnie paczuszka od Born Pretty Store.
Zrobię jeszcze dodatkową notkę na temat zamówienia, a teraz na szybko zdjęcia.



 10% zniżki na wszystkie produkty z poniższym kodem :)
http://www.bornprettystore.com/hair-salon-decoration-c-271.html

3 komentarze:

  1. Sporo rzecz :) Wszystkie wygldają na bardzo aromatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mydełka w kostce, o pięknych zapachach, ciekawych kształtach i nietypowych dodatkach. Mydełka oliwne bardzo mi się podobają. Pomadkę kokosową chętnie bym obwąchała. Żel antybakteryjny jest idealny do mojej malutkiej torebki, którą zabieram na spacer, gdy idę z Małym Myszem do parku :)

    OdpowiedzUsuń