poniedziałek, 23 czerwca 2014

Carlo Bossi, perfumy L'EAU ODYSSEY.

Jeśli chodzi o perfumy to jestem bardzo wybredna i drażliwa na ich punkcie. Nie lubię mocno słodkich zapachów, silnych, drażniących i takich, które czuć w całym autobusie. Perfumy mają być delikatne ale jednocześnie z pazutem i zapachem, którym będę mogła się cały dzień rozkoszować. Toteż wybór dobrego dla mnie zapachu jest zawsze bardzo trudny i ograniczam się do tych, które już znam i używam od kilku lat, a rzadko sięgam po nowości. 


W połowie czerwca w moje rączki wpadły perfumy o intrygującej nazwie "L'EAU ODYSSEY" od firmy Carlo Bossi. Długo się nie zastanawiając otworzyłam pudełko i moim oczom ukazał się bardzo skromny i jednocześnie uroczy flakonik. Wygląd perfum też jest dla mnie ważny bo lubię ładne rzeczy. Flakonik jest prosty, miły w dotyku, w stonowanych kolorach. Wygodny w użyciu.





Typ: owocowo-kwiatowy.

Nuta głowy: melon, fiołek, morskie nuty
Nuta serca: jaśmin, róża, konwalia
Nuta bazy: drewno, piżmo, korzenne akordy


Przy okazji kilka słów o nutach zapachowych perfum:
Każda nuta zapachowa ma inny czas utleniania, dlatego perfumy inaczej pachną od razu po spryskaniu, a inaczej kilka godzin później. Najpierw wyczuwalna jest nuta głowy, następnie nuta serca, a na końcu nuta bazy.


Perfumy "L'EAU ODYSSEY" mają zatem ciekawy zapach, bardzo kobiecy, wyrazisty ale jednocześnie delikatny. Po około godzinie (czyli wkraczająca nuta serca) zapach staje się jeszcze przyjemniejszy niż na początku. Od razu dodam, że perfumy pozostają na skórze zadziwiająco długo. Nie spodziewałam się takiej trwałości. Po praktycznie całym dniu nadal są wyczuwalne, za co ogromny plus.





Jeśli chodzi o cenę to jak na taką jakość jest bardzo przystępna. 100 ml kosztuje 44.99 pln. Oczywiście jest możliwość zamówienia mniejszej pojemności za niższą cenę, jeśli ktoś nie chciałby kupować w ciemno.

Podsumowując, jestem na prawdę zadowolona z zapachu tych perfum, ich trwałości i ceny. Myślę, że jeszcze skuszę się na jakiś zapach :)




1 komentarz: