wtorek, 3 czerwca 2014

Konkurs Shiny :)

Hej, hej!

Shiny znowu rozpieszcza konkursami. Tym razem pora na konkurs typowo fotograficzny (a ja uwielbiam biegać wszędzie z aparatem), toteż musiałam wziąć udział.
Zdjęcie konkursowe ma przedstawiać "Świat w barwach Shinybox", tematyka dowolna.
Wybrałam zdjęcie, które zrobiłam całkiem niedawno i które bardzo mi się podoba.


http://www.socialtab.mobi/work/291211


Do wygrania jest 3 x tablet, 3 x smartfon i 14 pudełek Shinybox.
Konkurs typowy na lajki.

Jeśli ktoś jest chętny aby mnie wesprzeć w walce na kliknięcia "lubię to" to powyższe zdjęcie jest podlinkowane. Za wszystkie lajki dziękuję i postaram się odwdzięczyć w niedługim czasie :)

I oczywiście zachęcam do wzięcia udziału w konkursie!



P.S. Niektóre przeglądarki nie chcą wyświetlać aplikacji konkursowej, ale stary poczciwy Internet Explorer daje radę ;)

4 komentarze: