niedziela, 29 czerwca 2014

Nacomi, Mydło czarne, 100% naturalne - recenzja



Hej, hej! Zapraszam na recenzję mydła czarnego ze sklepu ETNOSPA.

http://www.etnospa.pl/

 Gdzie się nie spojrzy, każdy chwali czarne mydło za jego właściwości. Jeśli chodzi o mydła naturalne to do tej pory przypadło mi do gustu mydło Aleppo (recenzja), więc stwierdziłam, że wypróbuję również czarne.

Najprościej mówiąc, czarne mydło to pasta powstała z miazgi oliwek. Oryginalnie pochodzi z Maroka. Jego głównymi właściwościami jest oczyszczanie skóry i usuwanie martwego naskórka (dlatego działa jak peeling). Prawdziwe czarne mydło nie zawiera konserwantów i ma kolor żółto-zielony.




Cena: za 100g produktu koszt rzędu kilkunastu złotych
Dostępność: sklepy internetowe, sklepy z naturalnymi kosmetykami, mydlarnie




Działanie.
Mydło działa bardzo oczyszczająco, skóra wręcz skrzypi po jego użyciu. Nie podrażnia. Moja skóra je bardzo lubi mimo tego, że mam cerę wrażliwą. Pory są widocznie zwężone, również zauważyłam ograniczenie wykwitów skórnych. Skóra jest bardzo bardzo gładka! Według mnie działa lepiej niż peeling i jest dobrą bazą pod wszelkie maski. Wszelkie preparaty, które nakładamy po umyciu twarzy fenomenalnie się wchłaniają.

Skład.
W składzie znajdziemy jedynie wodę i zmiażdżone oliwki przez co całe działanie możemy przypisać właśnie im. Produkt jest w 100% naturalny czyli nie karmimy skóry niepotrzebnymi silikonami i konserwantami.

Konsystencja/Wydajność.
Mydło jest zbite i gęste, przez co bardzo wydajne. Słabo się pieni i potrzeba trochę czasu, aby je przygotować na nałożenie na twarz.





 Podsumowując, zostałam fanką czarnego mydła :)

5 komentarzy:

  1. Tez używam teraz czarnego mydla, rzeczywiście skóra skrzypi hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam , ale brzmi zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nie wysusza. dlatego wolę je bardziej od peelingów, które niestety wysuszały :(

      Usuń
  4. Jaśniejszy kolor mydła czarnego świadczy iż jest wykonane z najlepszej jakości oliwek
    ciemny kolor wskazuje iż jest wykonane z "odpadów"

    OdpowiedzUsuń