piątek, 20 czerwca 2014

Promocyjne zakupy (Pat&Rub oraz MUA)

Jak wiecie, ostatnio była promocja w sklepie internetowym Pat&Rub i nie mogłam z niej nie skorzystać. Rabat -50% nie trafia się często. Dodatkowo, kilka dni później w sklepie internetowym MintiShop trafiłam na promocję -25% na wybrane kosmetyki marki MUA. Aktualnie mam takie zapasy kosmetyczne, że spokojnie przez trzy miesiące mogłabym niczego nie kupować (ale wiecie jak to jest... ;))

Zacznijmy od Pat&Rub.

* MASKA REGENERACJA - INTENSYWNA KURACJA
Cena regularna: 75 pln / 250 ml

* REWITALIZUJĄCY SCRUB / PEELING CUKROWY
Cena regularna: 79 pln / 500 ml

* ORZEŹWIAJĄCY BALSAM DO RĄK
Cena regularna: 45 pln / 100 ml



Na pewno pojawią się recenzje wszystkich produktów aczkolwiek zapewne w okolicach sierpnia, ze względu na moje zapasy ;) 



Kolorówka od MUA.

* POWER POUT balsam do ust, kolor BROKEN HEARTED
Cena regularna: 14,90 pln

* Lakier do paznocki, kolor DEEPEST PURPLE
Cena regularna: 5,90 pln

* Luxe Velvet Matowa szminka do ust, kolor Reckless
Cena regularna: 15,90 pln

* Paleta 12 cieni, Starry Night
Cena regularna: 20,90 pln



Promocja w MintiShop trwa do końca tygodnia, także jeśli jesteście zainteresowane MUA to polecam :)



Skorzystałyście z promocji? :)

6 komentarzy:

  1. sama bym chciała jakąś paletkę MUA :) zaraz popatrzę na ich stronkę :) super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam zapasy, a ciagle coś przybywa:| fajne rzeczy z pat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powoli już nie mam gdzie wszystkiego trzymać ;)

      Usuń
  3. paletka jest super :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń