środa, 18 czerwca 2014

Shinybox Czerwiec 2014 :)

Czerwcowe pudełko Shinybox miało być wyjątkowe ze względu na to, że akurat wypada druga rocznica Shiny. Po ostatnich dziwnych zmianach w regulaminie i średnich kosmetykach zrezygnowałam z subskrypcji. W maju pudełka nie otrzymałam ale nie było czego żałować. W tym miesiącu jednak pękłam i powróciłam do subskrybowania pudełek, to chyba moje uzależnienie. I przyznaję bez bicia, że to była bardzo dobra decyzja :)
Przedstawiam Wam zatem zawartość czerwcowego pudełeczka:




1. ETRE BELLE, Maseczka kolagenowa w kremie
131,00 zł/50 ml

W pudełeczku znajdziemy próbkę 15 ml. Maseczki wszystkie bardzo lubię, więc na pewno wypróbuję.

2. ORGANIQUE, Peeling solny
40,00 zł/200 g

Produkt pełnowymiarowy. Organique ubóstwiam, więc bardzo bardzo bardzo duży plus za ich produkt w tym miesiącu.

3. SYIS, Gąbeczka make-up blender
50,00 zł/szt.

Jestem ciekawa tej gąbeczki. Zobaczymy czy sprawdza się podobnie jak beauty blender.

4. DOVE, Antyperspirant
15,00 zł/szt.

W sumie lepszy dezodorant niż próbka jakiegoś drogiego kosmetyku, którego i tak nie kupię. Także cieszę się :)

5. MARION, Serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury
10,00 zł/30 ml

Znowu produkt pełnowymiarowy. Na pewno przetestuję bo lubię tego typu serum.

DLA SUBSKRYBENTEK:

SYLVECO, Odżywcza pomadka z peelingiem + próbki kremów

Aaaaa! Bardzo się cieszę! Tym bardziej, że ostatnio polubiłam Sylveco i właśnie miałam składać u nich kolejne zamówienie, ta pomadka już jakiś czas za mną chodziła :) Super!

GRATIS

Spray ochronny do ciała zawierający składniki pochodzenia naturalnego, które odzywiają i wspierają funkcje ochronne skóry oraz naturalne olejki eteryczne, które tworzą barierę zapachową przed owadami.- rozlosowany wśród osób należących do klubu VIP

Haha! Pierwszy raz udało mi się być w gronie wylosowanych! :))
Świetnie, że go otrzymałam ponieważ mam uczulenie na komary i nie mogę się od nich opędzić.





Co myślicie? Podobają się Wam kosmetyki z czerwcowego pudełka?

6 komentarzy:

  1. super pudełeczko, moje już do mnie jedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ShinyBox postarał się w tym miesiącu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że będą lepsze produty,glossy mi się podoba bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz nie zamawiam ale lubie popatrzeć co jest;) peeling Organique by mnie ucieszył

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jest to pudełko, jedno z najlepszych jakie miałam, ja tez już mam swoje na blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to pudełko jest takie na pół gwizdka , dezodorant? ok ale nie przy tak wyjątkowej okazji , nie postarali się za bardzo. Ale wolę shiny niż glossy w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń