środa, 9 lipca 2014

Typowo zakupowy post!

Dzisiaj przedstawiam Wam moje kosmetyczne zakupy z przełomu czerwca i lipca. Z racji tego, że mamy już 9 lipca, a ja nie znam słowa UMIAR jeśli chodzi o kosmetyki, zarządzam oszczędzanie do końca miesiąca (może jak to napiszę to będę się tego trzymać). Poza tym, mam takie zapasy, że wypadałoby zrobić porządne denko w końcu :)
Większość kosmetyków kupiłam, kilka dostałam, jest dużo nowości ale też produkty, które lubię i zwyczajnie nabyłam "na potem" ;) 
A zatem...


Pod koniec czerwca wybrałam się do Rossmanna po kilka kosmetyków z Alterry, które lubię:

* chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej
* peeling papaja i ekologiczny kokos
* szampon dodający objętości papaja i bambus




Na początku lipca dostałam, ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, przesyłkę z żelem rozjaśniającym Casting Sunkiss od Loreal. Wysłałam zgłoszenie na www.polki.pl i wybrali mnie do testów :)




Stwierdziłam, że pora przetestować coś od Le Petit Marseillais. Ze sklepu www.kosmetykifrancuskie.pl wybrałam żel pod prysznic Maroko z olejkiem arganowym i kwiatem pomarańczy.




Promocji w Biedronce również nie ominęłam :)

* trójpak chusteczek do demakijażu z płynem micelarnym
* zestaw czterech cieni do powiek w sztyfcie w bardzo letnich kolorach
* dwa szampony suche firmy Batiste
* najlepszy i najwspanialszy płyn micelarny



A potem pojechałam do Warszawy i oczywiście nie mogłam wyjść z pustymi rękoma z Bath & Body Works! A mieli takie cudowne promocje, że za zakupy poniżej zapłaciłam łącznie 41zł! :)

* dwie mgiełki do ciała, Coconut Lime Breeze oraz Twilight Woods
* dwa mydła w płynie, jabłkowe i cytrynowe




I na koniec promocje w SuperPharm.

* baza & top coat od Sally Hansen
* woda micelarna Le'Maadr (regularna cena ok. 30zł, ja kupiłam za 6zł - interes życia)
* serum do stóp z Evree
* woda termalna Avene (też fajna przecena)




Ach, zapomniałam jeszcze o drobnym prezencie na urodziny :)



To na tyle!
Kto jeszcze skorzystał z promocji w ostatnim czasie i co ciekawego kupił?
Rzuciłyście się na Batiste? :)


16 komentarzy:

  1. wow - ile świetnych nowości :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez juz sporo przybyło, nie ma umiaru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zazwyczaj korzystam z promocji :)))
    i się rzuciłam na Batiste i też wzięłam Tropical ;)
    tego peelingu z kokosem z Alterry nie znoszę ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. a chcialam dzis kupic te neonowe szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam szampon Batiste, jednak chyba komuś go oddam.. i duuuży mój ulubiony płyn micelarny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste nie podpasował? ja szczerze powiem, że to pierwszy suchy szampon, który jest dobry :)
      micel jest mega <3

      Usuń
  6. Co myślisz o tych cieniach z Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam ich raz i powiem szczerze, że są byle jakie. wolałabym za tą cenę (20zł) kupić paletkę normalnych cieni, konsystencja tych z Biedronki przypomina mi trochę kredki świecowe...

      Usuń
  7. ale swietne nowości! zazdroszczę produktów z bbw, ja nie mam do nich dostępu :( i jeszcze tak mało za nie zapłaciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, też ubolewam nad dostępem do ich sklepu :(

      Usuń