czwartek, 30 października 2014

Nivea, Masełko do ust - recenzja.

Jako, że produktów do ust nigdy za wiele, postanowiłam kupić wychwalane masełko do ust z Nivea. Jak weszła wersja kokosowa, która jest moim ulubionym zapachem EVER, podreptałam do Rossmanna i zakupiłam. Odczucia mam mieszane, ale o tym poniżej.


Od produktów do ust oczekuję przede wszystkim tego żeby nie były klejące, dobrze nawilżały i miały przyjemny, niechemiczny zapach.




Plusy:
* zapach (mocny, niechemiczny, bardzo przyjemny wyczuwalny kokos)
* nawilżenie (co prawda nie jest to jakieś spektakularne nawilżenie, ale daje radę)
* cena (w granicach 10-11 pln)
* nie klei się, do tego usta są ładnie nabłyszczone
* dostępność (większość drogerii)

Minusy:
* opakowanie (raz, że trzeba grzebać paluchem co nie jest zbyt higieniczne, a dwa że czasami ciężko mi poradzić sobie z wieczkiem)
* parafina w składzie

W porównaniu do kokosowego masełka z Organique (recenzja TUTAJ) wypada o wiele gorzej jeśli chodzi o nawilżenie.




Także podsumowując, produkt całkiem niezły.
Używam go wyłącznie w domu, ze względu na opakowanie, raczej na noc. Całkiem dobry nawilżacz w przystępnej cenie, dostępny w zasadzie od ręki, w dodatku w kilku bardzo smacznych wersjach zapachowych. 

Znacie masełka Nivea? Lubicie? :)



10 komentarzy:

  1. Mam na niego ochotę, choć wersja jagodowa też kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już parę razy te masełka :) muszę kupić i wypróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tę samą wersję, kokosową i dla mnie jest bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też zamierzam kupić, albo jagodową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ja uwielbiam kokos <3 maselko na pewno przypadloby mi do gustu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nivea jest u mnie niezastąpiona ^^ pytanie, czy masełko nie zostawia białego/mlecznego filmu na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea jest dobrze każdemu znana i żeby nie te opakowanie i parafina w tym produkcie byłby produktem z samymi plusami,

    P.S.Zapraszam na rozdanie Mikołajkowe.
    Do wygrania pudełko z kosmetykami o wartości 100 - 150 zł.
    http://kobiecosci.blogspot.com/2014/11/rozdanie-mikoajkowe.html

    OdpowiedzUsuń