wtorek, 2 grudnia 2014

Sleek, paletka SUNSET - swatche i recenzja.

Paletki od firmy Sleek są bardzo popularne. Głównie dlatego, że są dobrze napigmentowane, trwałe i mają oryginalne kolory. W porównaniu do jakości cena nie jest wygórowana - paletka kosztuje ok. 38 pln. Jako szczęśliwa posiadaczka paletki SUNSET, chciałabym ją Wam dzisiaj przedstawić.

Paletka SUNSET, jak sama nazwa wskazuje, posiada w większości ciepłe odcienie czerwieni, brązu, różu i złota. Znajdziemy w niej również matową czerń oraz metaliczny turkus. Większość cieni jest perłowa.





1. matowy, czarny
2. perłowy, jasno-bordowy, metaliczny
3. perłowy, brązowo - rudawy, metaliczny
4. perłowy, pomarańczowy, metaliczny
5. perłowy, żółto-złotawy, metaliczny
6. perłowy, ciemno-turkusowy, metaliczny



7. perłowy, śliwkowy, metaliczny
8. perłowy, brązowo-bordowy, metaliczny
9. perłowy, mahoniowy, metaliczny
10. perłowy, brązowo-złotawy, metaliczny
11. perłowy, ciemno-herbaciany, metaliczny
12. perłowy, odcień czerwieni, wpadający w intensywny róż, metaliczny





Cienie są bardzo wydajne i aksamitne. Dobrze się blendują. Nie osypują się i są trwałe. Czego chcieć więcej?! :)

4 komentarze:

  1. Ale ona ma ładne kolory! Ja mam jedna Sleeka, niepamiętam nazwy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, letnie (i nie tylko :P) kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Sleeki :)) W tej paletce zawsze moją uwagę przyciąga turkus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na turkus jeszcze nie miałam czasu ale ostatnio zrobiłam makijaż w czerwieniach - zakochałam się! :D

      Usuń