niedziela, 12 kwietnia 2015

eZebra.pl ;)

Hej!

Wracam po dosyć długiej przerwie, mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda :D

Jakiś czas temu otrzymałam od sklepu ezebra.pl trzy produkty do przetestowania, także bez zbędnej gadaniny przejdę do recenzji.

1. Astor Color Vision, mini-paletka 4 cieni do powiek, 320 JUNGLE FEVER.


Cienie, w najbardziej ogólnej ocenie, są w porządku. Szału nie robią, pigmentacja jest raczej średnia, trwałość pozostawia wiele do życzenia. Fajne, małe opakowanie, które mieści aż cztery cienie, w całkiem przyzwoitej kolorystyce. Osobiście wolę jak każdy dzień siedzi oddzielnie w paletce.

Cena: 8,49 pln.
TUTAJ macie produkt na stronie.


2. Chapstick, Shrek Forever After, Balsam do ust o zapachu jabłka.


Miłośniczkom jabłek zapach na pewno przypadnie do gustu. Zapach jest orzeźwiający, mocno jabłkowy, nie czuć w nim chemii. Właściwości pielęgnacyjnych niestety nie zauważyłam. W składzie niestety parafina, parafina i jeszcze więcej parafiny.

Cena: ok. 10 pln.

Skład: Petrolatum, Paraffin, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Aroma, Octyldodecanol, Benzophenone-3, Arachidyl Propionate, Phenyl Trimethicone, Cera Alba, Isopropyl Lanolate, Lanolin, Cera Carnauba, Isopropyl Myristate, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Oil, Methylparaben, Saccharin, Benzyl Alcohol, Anise Alcohol, Propylparaben, Cl 47005, Cl 42090, Cl 73015, Lecithin.

3. Manhattan, Kredka do brwi BROW WOW 108T. 

 

Jak na tą cenę to muszę przyznać, że kredka radzi sobie bardzo dobrze. Do moich czarnych brwi nadaje się znakomicie, ładnie je wypełnia i utrzymuje się zaskakująco długo. Polecam przetestować, tym bardziej, że cena powala :)

Cena: 1,17 pln.
TUTAJ produkt na stronie.



www.ezebra.pl




6 komentarzy:

  1. Kredka do brwi wydaje sie być calkiem przyjemna :)

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i szkoda, że cienkie produkty... no prócz tej kredki :P Cena faktycznie powalajaca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię zamawiać na ezebra, mają fajny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zarowno kredke i balsam
    parafina mi nie przeszkadza, uwielbiam ten zapach
    kredka tez mi pasuje, jestem blondynka i lekko nia przyciemniam brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cena za tą kredkę mnie zaskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń