czwartek, 30 kwietnia 2015

Haul z Rossmanna, cz. 2

Witajcie!

Jak zapowiadałam, tak też robię. Część druga haulu z Rossmanna, czyli tusze, kredki, cienie i eyelinery o (prawie) połowę taniej!

Jeśli jeszcze nie widziałyście co kupiłam w pierwszym tygodniu promocji to zapraszam TUTAJ :)

Znowu kupowałam na spontanie, z dwoma wyjątkami: chciałam swój ulubiony tusz z Lovely, a do tego przewertowałam dziesiątki stron na Wizażu by zdecydować, że kupię dodatkowo So Couture z Loreala (ma naprawdę świetne opinie, a ogółem jest dosyć drogi, także jedynie na promocji byłam zdolna do jego zakupienia). Narobiłam zapasów :D

1. Maybelline, Color Tattoo, 55 - Immortal Charcoal
Cena standardowa:  24,99 pln
Cena po obniżce:   12,74 pln






2.  Lovely, Rozświetlacz do oczu
Cena standardowa:  7,69 pln
Cena po obniżce:   3,93 pln




3. Loreal, Volume Million Lashes, So Couture So Black, Tusz do rzęs
Cena standardowa:  60,99 pln
Cena po obniżce:   31,10 pln




4. Lovely, Curling Pump Up Mascara, Tusz do rzęs
Cena standardowa:  8,99 pln
Cena po obniżce:   4,59 pln 




5. Miss Sporty, Mini-Me Eye Liner
Cena standardowa:  8,99 pln
Cena po obniżce:   4,59 pln




6. Astor, Perfect Stay, Thick & Thin Eyeliner Pen
Cena standardowa:  29,99 pln
Cena po obniżce:   15,29 pln




7. Rimmel, Exaggerate Waterproof Eye Definer
Cena standardowa:  20,99 pln
Cena po obniżce:   10,70 pln



Koniecznie pochwalcie się co kupiłyście! 

3 komentarze:

  1. Ja w sumie wczoraj kupiłam 3 tusze, 2 kredki i tyle :D Jeszcze może dokupię korektor do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj kupiłam jedynie eyeliner z Wibo i białą kredkę z Lovely. Mam nadzieję, że na drugim etapie promo z Rossmanna nic już więcej mi nie przybędzie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam jedynie tusz do rzęs :) Nie lubię robic dużych zapasów

    OdpowiedzUsuń