piątek, 24 kwietnia 2015

Haul z Rossmanna, cz.1

Witajcie!

Jak Wam pisałam we wcześniejszym poście, Rossmann ponownie nas nie zawiódł i przygotował promocję -49% na wybrane kosmetyki. Z każdej promocji postanowiłam skorzystać, tak więc haul z Rossmanna podzielę na trzy części, według dat promocji oczywiście.

Dla przypomnienia:

24.04 - 29.04 : PODKŁADY, PUDRY, BRONZERY, RÓŻE I KOREKTORY DO TWARZY
30.04 - 05.05 : TUSZE, KREDKI, CIENIE, EYELINERY
06.05 - 10.05 : SZMINKI, KREDKI, LAKIERY, ODŻYWKI

Nie miałam konkretnych planów zakupowych bo zazwyczaj idę na żywioł, wpadam do Rossmanna i kupuję to, co mi się akurat spodoba. Żadnego z poniższych produktów nie miałam, także będę je mogła sobie na spokojnie (i za pół ceny) przetestować :D
Ogółem byłam w dwóch Rossmannach, w pierwszym były może ze trzy osoby, w drugim nie dało się przejść. Koszmar. Polecam chodzić rano, od razu po otwarciu sklepu :)


1. Rimmel Lasting Finish, Podkład, nr 100 IVORY
Cena standardowa: 38,99 pln
Cena po obniżce:  19,88 pln



2. Rimmel Stay Matte, Podkład, nr 091 LIGHT IVORY
Cena standardowa: 23,99 pln
Cena po obniżce:  12,23 pln



3. Lovely Golden Glow, Puder naturalny hypoalergiczny
Cena standardowa: 9,49 pln
Cena po obniżce:  4,84 pln



4. Lovely Natural Beauty, Mineralny róż do policzków, nr 05
Cena standardowa: 8,79 pln
Cena po obniżce:  4,49 pln



5.  Wibo 4in1 Concealer Palette, Zestaw korektorów
Cena standardowa: 12,99 pln
Cena po obniżce:  6,63 pln



6. Wibo Fixing Powder, Półtransparentny puder matujący

Cena standardowa: 9,99 pln
Cena po obniżce:  5,09 pln



7. Wibo Diamond Illuminator, Rozświetlacz prasowany
Cena standardowa: 9,79 pln
Cena po obniżce:  4,99 pln



Razem zapłaciłam 58,15 pln zamiast 114,03 pln, lubię te promocje bardzo :D


Dajcie koniecznie znać co Wy kupiłyście! Jeśli macie/miałyście coś z moich dzisiejszych łupów to chętnie przeczytam opinie :)

10 komentarzy:

  1. Ja zastanawiałam się dziś z 10 minut nad tym zestawem korektorów z Wibo jednak ostatecznie odpuściłam, wpadło jednak kilka rzeczy podkład Revlona, puder Rimmela i 2 inne korektory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korektory po jednym użyciu są całkiem fajne, a i cena jest niska, więc w sumie nie żałuję że kupiłam :D jaki puder z Rimmela kupiłaś?

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki z Wibo , aktualnie używam różu :* Niezłe nowości , ja również muszę się wybrać po podkład iż zapasy mam na wykończeniu;*

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie z Wibo miałam jedynie tusz do rzęs, dlatego stwierdziłam że pora przetestować więcej :D

      Usuń
  3. Też kupiłam m.in. ten rozświetlacz - ostatnią sztukę :P Nie udało mi się jedynie dorwać podkładu Wake Me Up:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zostały trzy sztuki, ogółem chciałam rozświetlacz z Lovely ale w dwóch Rossmannach nie było, więc odpuściłam i wzięłam Wibo.

      Usuń
  4. Ja chcę kupić tylko tusz, więc dzisiaj ruszam na łowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 7 również z tych kosmetyków zakupiłam :D
    Na Fixing zdecydowałam się już kiedyś, wczoraj go recenzowałam :D

    OdpowiedzUsuń