środa, 6 maja 2015

Haul z Rossmanna, cz. 3!

Hej, hej!

Przyszła dzisiaj pora na ostatnią część haulu z Rossmanna. Wiedziałam, że w ostatnim tygodniu promocji wydam najwięcej pieniędzy. Mam szlaban na kosmetyki do końca roku, serio!
Pani przy kasie aż spojrzała na paragon czy na pewno wbił się rabat -49% jak zobaczyła ile mam zapłacić :D

Polowałam na Bourjois Rouge Edition Velvet w kolorze 07 Nude-ist bo osobiście uważam, że kolor tej pomadki jest najpiękniejszy na świecie i używam jej codziennie :) Dodatkowo chciałam top coat z Sally Hansen. Reszta standardowo na spontanie ^^


1. Bourjois Rouge Edition Velvet, 07 Nude-ist
Cena standardowa: 50,99 pln
Cena promocyjna: 26 pln





2. Wibo Lip Lacquer Rock With Me, Nr 2
Cena standardowa: 9,69 pln
Cena promocyjna: 4,94 pln





3. Wibo Glossy Temptation, Nr 2
Cena standardowa: 8,99 pln
Cena promocyjna: 4,58 pln





4. Loreal Rouge Caresse, 102 Mauve Cherie
Cena standardowa: 47,99 pln
Cena promocyjna: 24,48 pln






5.  Catrice Luminous Lips, 090 Lovable Me
Cena standardowa: 16,99 pln
Cena promocyjna: 8,67 pln






6. Miss Sporty, Instant Lip Colour & Shine, 020 Candy Plum
Cena standardowa: 11,99 pln
Cena promocyjna: 6,11 pln





7. Eveline, Wzmacniająca Odżywka z Diamentem
Cena standardowa: 15,99 pln
Cena promocyjna: 8,16 pln




8. Sally Hansen, Double Duty Base & Top Coat
Cena standardowa: 15,99 pln
Cena promocyjna:  8,15 pln




9. Sally Hansen, Miracle Gel Top Coat
Cena standardowa: 33,99 pln
Cena promocyjna: 17,34 pln






10. Sally Hansen, Hard as Nails Xtreme Wear, lakier do paznokci 295 Pixel Perfect oraz 510 Brick Wall
Cena standardowa: 14,99 pln
Cena promocyjna: 7,65 pln










7 komentarzy:

  1. Super się obkupiłaś- ja też dzisiaj lecę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej *.* mega duże zakupy :3 tez musze coś sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może ja też się na coś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ceny odzywek eyeline chyba specjalnie zawyzyli;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz na jakiś czas można poszaleć z kolorówką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kompletnie nic nie kupiłam w Rossmannie przez całą promocję;) Dzielna byłam...;)

    OdpowiedzUsuń