poniedziałek, 2 listopada 2015

Rossmann Haul - cz.1

Hej!

Podczas ostatniej promocji -49% w Rossmannie poszłam na żywioł i kupiłam masę szminek i pomadek, których większości nie używam. Tym razem postanowiłam masowo przetestować produkty od Wibo, o których wiele się naczytałam, przejrzałam multum swatchy, a dodatkowo ich cena nie boli tak bardzo mojego portfela. Aczkolwiek nie szalałam za bardzo bo ileż można mieć szminek? :D

1. Million Dollar Lips, o których naprawdę sporo dobrych opinii można znaleźć w internecie. Uwielbiam matowe pomadki! Ich cena po obniżce to jedyne 5,61 PLN. Niestety kolorystyka pozostawia wiele do życzenia bowiem dostępne są tylko w czterech odcieniach. Na zdjęciach (od lewej) kolor nr 1, 3 i 4. Jedynka jest moim ulubieńcem :)



2. Lips to Kiss jest standardową wykręcaną pomadką w kredce. Kupiłam w kolorze nr 1, który jest typowym nudziakiem. Aplikacja pomadki jest bardzo przyjemna ze względu na kremową konsystencję. Cena po obniżce - 4,84 PLN.



3. Pomadka do ust w płynie 12H TINT COLOR STAY jest w trakcie wycofywania. Nie wiem czy na stałe czy to kwestia zmiany opakowania chociażby, ale w Rossmannie możemy zauważyć przy tych produktach kartkę z informacją "Cena na do widzenia", która wynosi całe 3,19 PLN. Także po przecenie zapłaciłam za nią 1,62 PLN, to dopiero promocja! Kolorystyka również jest nieciekawa, w dodatku bardzo mało sztuk jest dostępnych. Kupiłam nr 3, piękny brąz idealny na jesień :)



4. W końcu pora na paznokcie! Na ostatniej promocji kupiłam piasek od Lovely (wtedy nie było zbyt dużego wyboru kolorystycznego bo wszystko było wykupione), także tym razem również piasek wpadł do koszyka. Kolor nr 4 zapowiada się całkiem obiecująco :)



5. Miracle Gel z Sally Hansen to MUST-HAVE! Top coat można używać również na inne lakiery, sprawdzone info :) Nastawcie się jednak na to, że kolory lakierów z tej serii są bardzo letnie i pastelowe. Nie ma niestety żadnych jesiennych odcieni.



A Wy co upolowałyście? :D

5 komentarzy:

  1. Myślę, że ten lakier Sallly Hansen jest idealny na jesień ;))
    Ja zrobiłam małe zakupy w sklepie online i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam milion dollar lips:) w odcieniu 1 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam milion dollar lips:) w odcieniu 1 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę skoczyć po te szminki z wibo :)

    OdpowiedzUsuń