środa, 27 stycznia 2016

Eveline, Celebrities Eyeliner - recenzja

Hej!

Uwielbiam dobrze zrobioną kreskę na powiece, dlatego często szukam ciekawych kredek czy eyelinerów aby znaleźć produkt, który zostanie ze mną na stałe. 

Od dłuższego czasu używam tuszu do kresek z Rimmela (recenzja), aczkolwiek jego cena nie powala, a dodatkowo jest trochę problematyczny - nie zawsze mam czas na precyzyjne nakładanie go pędzelkiem. Jeśli natomiast chodzi o kredki do oczu to najbardziej przekonuje mnie ta z Paese (recenzja), jednakże chyba nie do końca.

Trafiłam niedawno na eyeliner z Eveline - oczywiście reklamujący się jako bardzo precyzyjny, trwały i dobrej jakości produkt. Z racji jego śmiesznie niskiej ceny stwierdziłam, że go kupię i przetestuję.


P O D S T A W O W E   I N F O R M A C J E

Pojemność: 4 ml
Cena: 10-12 PLN
Dostępność: drogerie internetowe, drogerie stacjonarne 
(w tym Rossmann, Hebe), a nawet ku mojemu zdziwieniu w Empiku





Eyeliner rzeczywiście sprawdza się świetnie. Ma bardzo cienki i giętki pędzelek, dzięki któremu możemy narysować idealną kreskę. Jest bardzo precyzyjny. W zależności od nacisku kreski wychodzą mniej lub bardziej cienkie.

Co jest dużym plusem to fakt, że eyeliner jest mocno napigmentowany, przez co czerń wygląda jak czerń a nie jest szara (jak w większości eyelinerów). Warto też dodać, że nie odbija się on na powiece ani nie szarzeje wraz z upływem czasu.

Eyeliner nie kruszy się, nie blednie, jest w bardzo dobrym stanie przez cały dzień. Nie ma większego problemu z jego demakijażem - zwykły biedronkowy micel daje sobie z nim radę.




Podsumowując: za taką cenę na pewno warto go kupić jeśli chcecie mieć idealne kreski na powiece. Jestem nim zauroczona!



1 komentarz: