sobota, 2 stycznia 2016

Haul kosmetyczny - Too Faced, Benefit, Sephora.

Hej!

Tak jak Wam ostatnio pisałam, na stronie Sephora pojawił się Galactic Box, który dodawany był za darmo do zamówień za minimum 200 zł. W związku z powyższym, kupiłam kilka kosmetyków, które od dłuższego czasu miałam na swojej wishlist i zwyczajnie czekałam na odpowiedni moment by je nabyć. Także dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mini haul z zamówieniem z Sephory.
Miłego czytania! :)

Too FacedMelted Liquified Long Wear Lipstick (KLIK)
Na tą szminkę ochotę miałam już dawno, a po obejrzeniu i przeczytaniu recenzji na jej temat, stwierdziłam, że ją kupię. Wybrałam kolor Nude (ostatnio męczę wszelakie nudziaki i brązy). Ogółem cena trochę powala, ale jakość w stosunku do ceny jest bardzo dobra, także na pewno można w nią śmiało inwestować.
Cena: 89 PLN.



► Beauty Blender, gąbeczka do makijażu, (KLIK)
Sposób nakładania podkładu za pomocą gąbeczki nie jest mi obcy, aczkolwiek do tej pory używałam tańszych wersji beauty blendera. Przyszedł czas aby wypróbować tą droższą i pierwotną wersję jajeczka. I bardzo je lubię.
Cena: 69 PLN.



Sephora, Lip designer, (KLIK)
W zasadzie nie mam pojęcia czemu kupiłam ten produkt do ust. Chyba ciekawość przebiła mój zdrowy rozsądek. Kupiłam "Cieniowany", który miał sprawić efekt ombre na ustach. Powiem Wam, że do ombre to mu bardzo daleko. Na szczęście kupiłam go w promocji, a nie po cenie regularnej.
Cena: 39 PLN. (aktualnie w promocji za 9,90 PLN)



Benefit Cosmetics, Pret-A-Party Zestaw do makijażu, (KLIK)
O taaaaak! To był główny powód mojego zamówienia i na ten zestaw najbardziej się napaliłam. Chciałam w końcu wypróbować kosmetyki z Benefitu (nie licząc jak kiedyś w glossyboxie lub innym tego typu boxie otrzymałam "próbkę" tuszu they're real). W zestawie mamy benetint (do policzków i ust), bazę the POREfessional, korektor Fakeup i tusz do rzęs they're real. Naprawdę świetny zestaw. Całość jest zamknięta w jakże uroczej puszce, która może posłużyć chociażby do przechowywania pędzli czy kosmetyków.
Cena: 185 PLN. (aktualnie w promocji za 144,90 PLN).



5 komentarzy: