niedziela, 3 stycznia 2016

WISHLISTA na 2016!

Hej!

Początek stycznia to bardzo dobry moment żeby zrobić plany na cały rok. Ja planów nie mam w zwyczaju robić, aczkolwiek planowanie zakupów kosmetycznych chyba każdej z nas sprawia wiele frajdy. Postanowiłam zatem zrobić plany kosmetyczne na 2016 rok :)

Urban Decay, Naked Smoky, paleta do makijażu.

Chodzi za mną odkąd tylko weszła do sprzedaży. Paletki Naked średnio mnie fascynowały, aż do momentu ukazania się palety Naked Smoky, która ma przepiękne kolory. Może to dlatego, że lubię makijaże w stylu smoky eyes i często je robię. Tak czy siak, wydatek będzie spory, ale recenzje tej palety mówią same za siebie.



The Balm, In theBalm of Your Hand, zestaw do makijażu

Miałam zamiar go kupić, ale akurat nie było w Douglasie. Zawiera wszystkie bestsellery i jednocześnie wszystko co potrzebne do zrobienia pełnego makijażu. Dobra do torebki czy na wyjazd, gdzie nie trzeba brać 15 różnych kosmetyków.



Mac Cosmetics, Ultimate Lipstick, szminka do ust

2016 to zdecydowanie ten rok kiedy w końcu kupię sobie szminkę z Maca. Już tak dawno podchodzę do zakupu, że zaczyna mnie to irytować :D Ale zawsze znajdują się jakieś inne nagłe wydatki, a powiedzmy szczerze, stówka za szminkę to jednak nie jest mało.



Benefit Cosmetics, Roller Lash Mascara, tusz do rzęs

Aktualnie używam mini wersji tego tuszu i muszę powiedzieć, że jest o niebo lepszy od Benefitowskiego they're real. Jest to mój ulubiony tusz na tą chwilę i chciałabym go kupić w pełnej wersji.



☼ La Roche Posay, Effaclar Duo, krem eliminujący zmiany trądzikowe

Naczytałam się tylu świetnych recenzji o nim, że będzie to mój pierwszy zakup z tej wishlisty. Miejmy tylko nadzieję, że u mnie się sprawdzi.



Organique, Masło do pielęgnacji skórek i paznokci

Kto nie lubi Organique? Mają świetne produkty, a przynajmniej ja na żadnym z nich się nie zawiodłam. I mam zamiar przetestować masełko, które niedawno zostało wprowadzone do sprzedaży. Jeśli będzie tak dobre jak masełka do ust to myślę, że się polubimy.



Indigo Nails Lab, pędzelki do zdobień + lakiery hybrydowe

Nie wiem dlaczego przestałam robić paznokcie hybrydowe, ale stwierdziłam, że w tym roku trzeba do tego wrócić. Definitywnie! Lakiery Indigo do tanich nie należą ale jakość mówi sama za siebie.



Resibo, krem ultranawilżający

Ostatnio bardzo zachwalany na wszelkich mediach społecznościowych. Firmy jako tako nie znam, aczkolwiek mam chęć przetestowania.



Okej, tak po krótce prezentuje się moja wishlista na 2016 rok. Oczywiście kosmetyków mam zamiar kupić więcej, ale te wymienione w poście to perełki na które poluję od jakiegoś czasu i to w dodatku nie takie tanie perełki ;)

A co znajduje się w Waszych wishlistach na 2016?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz