poniedziałek, 28 kwietnia 2014

zakupy, część 5126561651.

Hej, hej!

Jak wiecie, w Rossmannie są teraz tygodniowe promocje -49% na wybrane kosmetyki. W poprzednim tygodniu były to podkłady i pudry, a od dzisiaj trwa promocja na tusze, kredki do oczu, cienie do powiek i eyelinery.

W zeszłym tygodniu na promocję się nie skusiłam bo akurat mam zapas podkładów i pudrów, ale teraz nie mogłam sobie odpuścić, tym bardziej, że skończył mi się tusz właśnie.

Na Wizażu aż wrze od rozmów, jest masa postów i dużo polecanych kosmetyków. Polecam zajrzeć jeśli nie jesteście pewne co kupić. I właśnie na Wizażu ktoś rzekł coś o żółtych tuszach Lovely.

Jeśli chodzi o tusze to wierna zawsze byłam Maybelline i Rimmelowi, a na tańsze typu Lovely i Wibo nawet nie patrzyłam. Ale skoro słyszy się tyle dobrego o czymś to dlaczego tego nie wypróbować? Tusze są śmiesznie tanie, a po promocji to już w ogóle.

Wpadło do koszyka:
- 2 x tusz Lovely 'Curling Pump Up Mascara' (regularna cena 8,99 pln) - 4,58 pln
- tusz Wibo 'Growing Lashes' (9,69 pln) - 4,95 pln
- 2 x matowy eyeliner Lovely, kolor szary i granatowy (6,99 pln) - 3,56 pln
- tusz do kresek Scandaleyes z Rimmela (27,99 pln) - 14,27 pln
- cień do powiek z Rimmela, 033 DUSK (17,99 pln) - 9,17 pln



Kto jeszcze skusił się na promocję? :)

17 komentarzy:

  1. Też zaopatrzyłam się w Lovely Pump up, uwielbiam ten tusz, a za 5taka szkoda było nie wziąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dzisiaj użyłam go po raz pierwszy i jestem w szoku, jeśli chodzi o jakość o.O świetny!

      Usuń
  2. Ja zaraz się szykuję właśnie do Rossmanna, chcę kupić dwa tusze z Bourjois <3 I jeszcze liner w żelu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też dziś poszalałam :D
    A jestem bardzo ciekawa tego tuszu do kresek Scandaleyes :) Może napiszesz recenzję? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kaurat wszystkiego mam pod dostatkiem, wiec nie skorzystam z promocji :c

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też już byłam na tej promocji i kupiłam eyelinery z Lovely i Rimmela, tylko paletek cieni z Lovely już dla mnie dziś zabrakło więc pewnie pójdę jeszcze po nie, to może i ten tusz z Lovely przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam go, polecam! a jakież to paletki z Lovely? ;>

      Usuń
    2. Nude Make Up Kit, nadal nie ma jej u mnie w Rossie, chociaż w sumie sama nie wiem czy jest czego żałować...

      Usuń
  6. Od dłuższego czasu czzachwyty nad żółtym Love;y - kupiłam wczoraj 4 inne tusze, ale chyba wróce po tego żółtka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróć, warto :) ja chyba się wybiorę na drugą część zakupów w tym tygodniu :D

      Usuń
  7. U mnie niestety całe Lovely było już wyprzedane :(

    OdpowiedzUsuń