sobota, 22 marca 2014

Rabat -20% do czasnabuty.pl :)

Hej!

Chciałam się podzielić rabatem, który znalazłam (i przy okazji złożyłam zamówienie bo butów nigdy za dużo) do sklepu internetowego czasnabuty.pl :)

Znacie ten sklep?

Mają bardzo dużo modeli butów, w dodatku są bardzo tanie, wysyłka kurierem bądź przez Paczkomat (za co też duży plus).


Kod rabatowy ważny jest tylko do jutra: 032014

http://www.czasnabuty.pl/?affiliate=maggie_11111@wp.pl


Przy okazji, wiecie, że w ten weekend jest Szał Zakupów z magazynem Flesz oraz Viva?
Baaaardzo dużo rabatów do wielu sklepów :) 

Znaleźć też można między innymi rabat -50% na Glossybox, -15% na Shinybox, -20% do Pat&Rub, -20% do Sephora, -10% do Eveline, -20% do Farmony, -25% do Floslek i wiele wiele innych.
Wyżej wymienione dotyczą akurat sklepów internetowych, do stacjonarnych trzeba podejść z wyciętym rabatem.

Jeśli któraś jest zainteresowana powyższymi rabatami to można je znaleźć w sieci albo zwyczajnie zostawcie komentarz pod postem to napiszę co udało mi się wyszukać :)

2 komentarze:

  1. ja tam zamawiam :P ostatnio nawet kupiłam tam buty i jestem z nich bardzo zadowolona. Przez Twój kod myślę czy by jeszcze czegoś nie zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście (nie) namawiam do złego :D ja miałam złożyć zamówienie wczoraj, także dobrze że poczekałam :)

    OdpowiedzUsuń